et hjem med sjove detaljer

blog SuperLimao-Studio-7

Det er ved at være længe siden, at vi har været på en tur hjemme hos nogen. Jeg skriver nogen, for jeg ved ikke hvem der bor her, da det er præsenteret som indrettet af et arkitektfirma, som du kan læse mere om her, men any hu. Jeg sad og scrollede ned gennem emailen og der var ikke rigtigt noget der stak ud indtil jeg nåede til dette billede:

blog SuperLimao-Studio-4

Sjove portrætter og der der hæklede skamler…..jo, jo det er ret fint….hvad mere?

blog SuperLimao-Studio-2

“Er det en bjørn?” Og ja, det er det en puf formet som en sovende bjørn! hvor fantastisk er det lige?! Så fik jeg øje på det orange tv, skamlen, der er en gyngehest, hvad end den der hængende grønne ting er, men som er min yndlingsgrønne farve og det lille sidebord ved hvid top og drejede ben. Med så mange sjove ting i et billede, scrollede jeg tilbage til toppen og kiggede igen og der var ganske rigtigt mange flere små sjove detaljer lige efter mit hoved. Selv øreklapstolen, der bare så lidt gammeldags ud med det mønstrede stof på billedet ovenover, bliver sammen med gyngestol puffen en sjov detalje. Min personlige favoritstil at indrette mit hjem i. Så lad os skynde os at se nogle flere billeder:

blog SuperLimao-Studio-1

Blå lampe og skænk og så en orange stol som kontrast.

blog SuperLimao-Studio-13

blog SuperLimao-Studio-15

Snehvide under glasklokke, hvor fint er det lige og kaninen i hullet i muren. Der er sikkert flere ting end det jeg har nævnt for jeg bliver ved at finde nye ting hver gang jeg kigger på billederne, hvilket er det jeg elsker. At gå rundt et sted jeg har været mange gange og alligevel opdage noget nyt.

Som uglen på mit køleskab og den lille pipfugl over døren i mit køkken:

SONY DSC

blog fugl over døren

Jeg har mange flere ting og opstillinger end det, men jeg magler stadig en lille dukkehusdør på min hoveddør, som jeg er lidt besat af efter at have set dette billede:01funny04232010_rect540

Jeg knuselsker den opstilling så meget og ikke mindst det forestillinger man kan gøre sig om hvad og hvem der bor bag ved døren. Det er naturligvis nogen som er totalt sej, for ellers spiller man ikke på elektrisk guitar…

Hvad med dig har du også små sjove detaljer derhjemme?

, , , , , , , , , , , , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

