kronprinssessen af overspringshandlinger

Jeg burde være albuedyb i min opgave, men det er ligsom at jeg ikke rigtig kan komme igang. Min kreative gøglerhjerne er gået i strejke så at sige eller rettere den gadedrenge hopper rundt på legepladsen efter en sommerfugl, istedet for at lave sine regnestykker.

For at kunne retfærdiggøre overfor mig selv, at jeg ikke laver det jeg burde, så er jeg nødt til at finde en opgave der ligner eller overgår den jeg burde lave i opfattet vigtighed. Uh det lød næsten vigtigt nok til at være noget til en bacheloropgave i design. Bare fordi jeg kan overbevise min hjerne om at det er relevant at se foredrag fra TED.com om design så betyder ikke at det reelt er sådan det forholder sig.

“Jamen, så fandt jeg jo lige en video, der rigtigt godt forklarer hvad der er min uddannelse går ud på, så dem der læser min blog kan forstå mig lidt bedre” – mit indre jeg er 5 år gammel og meget umiddelb – hov se der ovre! lalalalalalalalala dumdum laalalalalaaaaa – og har en koncentrationsevne derefter, i hvertfald nogen gange og helt sikkert i dag.

Videoen, jeg gerne vil dele, handler om bæredygtighed i produkter og hvad det betyder, for det er garanteret ikke det du tror det er:

TEDtalks er en fantastisk resurse til at lære nye ting og udfordre din viden og meninger om ting. Det er gratis og det er virkeligt, virkeligt godt.

, , , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

