bedre sent end aldrig eller noget derhen ad

Jeg forsøgte mig lidt med Instagram sidste år til en tvungen opgave på min skole. Jeg var ikke overvældet, men eftersom det ikke rigtigt er til at komme uden om, så har jeg taget mig sammen og oprettet en konto. Jeg kan godt se, at når ikke jeg har så meget tid til at sætte mig ned med min computer og skrive her, så er det jo meget smart at kunne dele billeder af de ting jeg går og laver på instagram. Jeg er stadig lidt loren ved det hele, mest fordi at det er så hurtigt et medie og jeg ikke har min telefon superlimet til min hånd – det har jeg jo slet ikke tid til med alle de andre ting jeg skal bygge. Og ja, jeg har allerede fået kommentar på noget jeg lagde op at det jo var fra ugen før.

ugenibilleder

Her er så lidt fra mine eksperimenter udi at være et moderne menneske. Jeg ha gået og ledt efter en lænestol til at have stående ude i mit værksted. Sådan en dejlig stor en som jeg kan sidde og tage et hvil i mellem projekter, men skal jo huske at holde pause så ikke man brænder helt ud. Jeg fandt en fin lille øreklapstol på den blå avis. Den trængte til en kærlig hånd, da de bærende bånd i stolen var knækket både i sædet og i ryggen, men efter at have pillet en million hæfteklammer ud af stolen, nåede jeg endelig ind til trækonstruktionen og kunne starte forfra. Jeg har købt noget mørkegråt stof og malet de synlige dele orange og er næsten færdig med at polstre stolen – som der er flere billeder af på Instagram.

Jeg har også bygget en lysinstallation til Made makerfestival, som løb af stablen i Roskilde i sidste uge. Det er et klaver som lyser op, når man spiller på det. Jeg har optaget noget video af det, som lige skal redigeres, så den kan bruges på min hjemmeside, men mere om det en anden gang. For nu skampromoverer jeg mit instagramfeed, så jeg kan være lidt mere i live her på nettet – følg min på plokdesign, jeg har endda lagt link lige her i siden ————->

 

, , , , , ,

  1. #1 by Sine Smed on 22/09/2014 - 21:30

    Ej hvor dejligt at du er kommet på instagram. Jeg bruger det medie helt utroligt meget, har fået masser af gode venskaber ud af det.
    Det lyder som et ret omstændigt projekt du har kastet dig ud i med stolen, men det ser da ud til at det er lykkedes virkelig godt.

    • #2 by ploefff on 27/09/2014 - 18:06

      Ja, det er blevet nemmere at lege med på Instagram efter jeg har fået en telefon der kan tage gode billeder og stolen bliver rigtig fin, nu skal jeg bare lige tage mig sammen for jeg er fået til den “kedelige” del i processen med at møjsommeligt sidde og håndsy det sidste.

  2. #3 by Helle Enevoldsen on 06/03/2015 - 20:12

    Hej
    Jeg er helt vild med dine græspuder. Er det nogen, du vil sælge?
    Hilsner fra Helle

  1. og så var der dengang da……. | stuen tv.

Skriv et svar

