opbevaring til ting, der ikke bor nogle steder

Jeg fandt nogle store posterrør, som ville være perfekte til til et projekt, jeg har haft i tankerne. Jeg vil gerne lave noget opbevaring til de der ting vi alle har liggende rundt omkring, men som ikke rigtigt bor nogen steder. Som du kan se på billedet er de meget større end dem man normalt ser til plakater.

IMG1645

Jeg skar rørene ned til den størrelse jeg skulle bruge. Jeg ville gerne ende med 3 bøtter i forskellig højde og den højeste skulle helst ikke være højere end klistervinylens brede. Jeg kan afsløre at den højeste passer til sugerør. Når du skærer rørene til så husk at medregne lågenes højde, så ikke bøtten bliver for lille.

SONY DSC

Når du arbejder med klistervinyl er det nemmest at holde styr på den ved at arbejde på en plan flade, hvis du begynder at sidde med den og fifle kan du risikere at det strækker sig og så bliver resultatet ikke lige så fint.

Jeg fik lidt hjælp af min veninde til at holde styr på vinylen, så tak til den søde håndmodel.

SONY DSC

Ligsom da jeg lavede mine køkkenskuffer brugte jeg en hobbykniv til at trimme det overskydende vinyl af ved at lade kniven følge kanten af røret.

SONY DSCDet færdige produkt. Der vil selvfølgelig altid komme til at være en synlig samling, hvor klistervinylen mødes, specielt når du bruger vinyl med mønster på, men jeg synes ikke det er så synligt at jeg lægger mærke til det –  du kan se samlingen på den miderste bøtte på billedet. Klistervinylen er købt i Tiger, hvor de ofte har et fint udvalg til billige penge.

IMG1900

Er du bare så klar på klistervinylens fantastiliheder og mod på et lidt større projekt, har Ikea været i gang ovre på Livet Hemma og lavet et rigtigt fint bord.

1

, , , , , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

