Hvad var det nu lige for en farve gulvet havde?

Der er et par stykker der har spurgt til den farve jeg har malet mit gulv i kontoret  med, så nu får det et indlæg for sig selv. Jeg har været i kælderen og grave malingsbøtten frem, så jeg kunne tage et billede at farvekode og -navn.

IMG1643

Billedet er hvad jeg kunne komme til at tage nede i kælderen, så jeg håber I kan læse det alligevel. Malingen er købt hos J. Beckmann i starten af Amagerbrogade, min yndlingsfarvehandler, men med de oplysninger der står på etiketten, skulle du kunne gå ind til hvilken som helst farvehandel og få blandet farven, men hvis du bor i København, så gå ind i J. Beckmann. Det er der jeg har fundet den bedste maling til den bedste pris efter også at have købt maling i både Silvan, Røverkøb og Flügger.

 

, , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

