Lalala da dumdumdadi

Jeg har en sang siddende fast i mit hoved, men til forskel fra dem, man er ved at blive sindsyg over, så klikker jeg play flere gange om dagen på youtube, fordi jeg bliver i så godt humør af at høre den – måske er det beatet, den sjove blæser eller teksten, jeg ved det ikke. Temaet er i hvertfald ikke fjernt fra min lille verden: Genbrug eller “Thriftshop”, som sangen også hedder. Du har sikkert hørt den i radioen eller måske klikket play på youtube. Det er der i hvert fald 216.757.395 ja, du læste rigtigt over 216 millioner gange er den blev afspillet, hvilket er temmeligt imponerende.

“Men han synger jo om tøj, det er altså ikke så bolig-agtigt!”

Jo, jo, de er jo i en genbrugsbutik, så jeg har lige napset et par skærmbilleder til dig:

macklemore3

Sikke en fin globus, der står under bordet…

macklemore2

og et flot udstoppet stykke dyr, lige til at hænge op

macklemore1

Faverne i baggrunden har lidt mere kraft end årets hippe pasteller, men jeg synes de gør sig rigtigt godt sammen.

macklemore4

Se dette er den egentlige grund til at skrive om denne video: Jeg blev vækket med sangen af  min clockradio og da jeg ville finde høre den der sjove sang fra i morges igen, søgte jeg på youtube og fandt videoen. Det er væggen bag kasketKarl, som fangede mit øje. Der er et eller andet over den de har taget noget som er så fransk og vendt det på hovedet, der gør det helt fantastisk. Det er jo rent Alice i Eventyrland og balancerer klart på linjen mellem tacky og nå ja “fucking awesome!”

macklemore7

Hvis ikke min brandtale har fået dig til at klikke play, så se den fordi det bare er en sjov video fyldt med mennesker, der oprigtigt ligner at de har det virkeligt sjovt.

, ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

