opdatering: gratis sticker

Sidste år viste jeg hvordan man kunne lave nogle fine sommerfugle til at pynte i vinduet.

Jeg synes jeg skylder at fortælle hvad der skete:

De fleste af dem drattede ned. Først troede jeg, at det var fordi at posen havde været krøllet og derfor trak sig selv af vinduet, men nu tror jeg at det er fordi jeg kun brugte vand og ikke kom lidt sæbe i, men jeg er ikke sikker. Uglen på køleskabet sidder der nemlig stadig, så måske er det fordi vinduet bliver så koldt. Som sagt så ved jeg det simpelthen ikke – men jeg eksperimenterer forsat.

 

, , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

