en rusten start

Puha det er svært at komme i gang igen, når man er kommet fra det, så jeg starter stille og roligt: Nogle gange skal der ikke så meget til at føle sig helt stolt. I øjeblikket er det min nye lampe, som har erstattet den nøgne pære i loftet.

Den er som sådan ikke noget specielt, min nye lampe, men den er en løsning på en af de der ting, som er en smule irriterende, men ikke nok til at man gider gøre noget ved det, medmindre man ligefrem får løsning og materialer smidt i nakken.

Jeg fandt en Melodi loftslampe fra Ikea i storskrald og hængte den op inden for et par dage. Den hurtige proces gør mig svært tilfreds, fordi jeg er slem til at have mange projekter i gang på én gang, hvilket også er derfor at det nogle gange tager mig en evighed at blive færdig med et projekt – oftest fordi jeg mister interessen. Så det at start til slut gik så hurtigt, gør mig helt stolt – og så har jeg sparet de 99 kr. den sælges til i varehuset.

, , , ,

  1. #1 by Line - teaklover on 17/10/2012 - 15:03

    Det er jo ikke en gang bare dig der har sparet 99 kr. Vi har jo alle sparet miljøet for en belastning ;o) Tillykke med det hurtige projekt!

    Storskrald er faktisk min egen nye hobby😉

  2. #2 by ploefff on 17/10/2012 - 20:01

    Ja, storskrald er fantastisk, selvom det er sjældent jeg finder ting som er lige til at tage i brug, som den her lampe. Som regel finder jeg materialer til at lave nye ting af som de nu mintgrønne køkkenlamper eller det sorte bord. De kunne sagtens bruges som de var, men med lidt ændringer bliver de helt perfekte.

Skriv et svar

