endelig hjemme igen

Puha, sidde ned og faktisk have tid til at beskæftige mig med noget jeg ikke SKAL nå, men gør fordi det er sjovt. “Næ hør nu, hvordan kan du sige det? Det er da sådan en dejlig tid!”

Jeg må hellere forklare: Skt. Hans aften blev jeg gift, så den sidste 1½ måned er gået med at planlægge brylluppet og nej, det var ikke med min gode vilje, at vi kom i gang så sent, men det til trods nåede vi det alligevel. Som med de fleste andre ting i livet handlede det om penge eller manglen på samme.

Vi havde et meget skrabet – efter hvad jeg kan høre – budget på ca. 10.000 kr til det hele, men som om det er noget, en gør-det-selv kvinde som jeg kimser af. Med gode venners hjælp og lidt held lykkedes det, at få det hele stablet på benene.

Og internettet ikke mindst. Uden den myriade af en idébog, var det blevet betydeligt dyrere. Vi lavede en kreasøndag, hvor vi sad og lavede pynten selv og jeg er faktisk rigtig stolt af mine venner og deres handywork. Det blev så super fint og for en gangs skyld huskede jeg faktisk at tage lidt billeder af processen:

Som du kan se så var der temmelig et par projekter, der skulle nåes, så der blev arbejdet hårdt og syet guirlander i metervis.

Som jeg skrev så fandt jeg guides til hvordan man laver pynten på nettet, så de links får du selvfølgelig også:

GuirlanderKugler af snor

Vi lavede også pompommer af papir, men linket er i ged, så du får et billede i stedet:

Tak til Martha Stewart for guiden, hun kan alligevel noget helt særligt med papir. Så er det så nu at der skulle komme et fantastisk billede af hvordan det hele kom til at se ud, men det må vente indtil jeg har fået samlet billeder ind, så for nu slutter jeg af med at parafrasere de sidste linjer af H.C. Andersen eventyr om Klods-Hans:

Og så fik Hans en kone og en krone og sad på en trone, og det har vi lige ud af tv-avisen — og den er ikke til at stole på!

  1. #1 by Line on 02/08/2012 - 18:22

    Tillykke med brylluppet!

    Pynten ser spændende ud🙂

Skriv et svar

