hov se der!

Når jeg oser i butikker er det ikke kun de udstillede varer, men også selve udstillingen jeg kigger på. Udstillinger i butikker laves som regel af uddannede dekoratører og jeg trækker gerne på deres professionelle kneb. Jeg har været en tur i Magasin og der var bid:

Det er det hvide mønster, der fangede mit øje. Det er måske lidt svært at se på billedet, men det er lavet med klistervinyl, ligesom det jeg brugte til mit skuffeprojekt i køkkenet.

Det smarte ved sådan noget er, at der på bagsiden er trykte tern til hjælp, når man skal skære figurer ud og så er sådan et geometrisk mønster jo ingen sag.

Jeg var også rundt om Menu’s stand og et produkt jeg har undret mig lidt over er deres nye lysestage pipe. Den er fin, men hvad gør man når ikke lige man ligger inde med et træ?

Det ved de snu dekoratører i Magasin:

De har hamret stagerne ned i en bog de har bundet ind i fint papir og så kan alle jo være med og det kan jeg jo godt lide – det er demokratisk design!

 

, , , , , , ,

  1. #1 by Frøken Lyngsø on 22/05/2012 - 17:31

    Fantastisk blog du har!

    Jeg beundrer den tit og ofte og samler massevis af gode idéer. Jeg er igang med at sammensætte min blogroll og vil gerne have dig på, men mangler et billede af dig som person, eller et billede du vil have skal repræsentere dig – du kan se, hvad jeg mener her: http://kristinalyngsoe.dk/blog/?page_id=420

    Du kan svare mig og evt. sende billede på min mail..

    Frøken Lyngsø

Skriv et svar

