historietime om kakkelborde

Jeg arbejder på fuld tryk på derhjemme med malerpensler og boremaskiner – hvilket der selvfølgelig bliver taget billeder af, men for nu synes jeg lige at jeg ville dele en overraskende interessant artikel om kakkelbordets historie.

Bolighjemmesiden Bolius fandt jeg denne artikel. De har andre lignede artikler, hvis denne gjorde dig nysgerrig efter mere viden om dagligdagens ting, så prøv at kigge dig lidt omkring derovre.

Et bord med indbygget bordskåner er en uhyre smart idé, desværre er den sjældent specielt pænt udført og det jeg lagde mest mærke til, var at jo nyere designet af bordet var, des grimmere blev de. Det synes jeg nu alligevel er en smule sært.

,

  1. #1 by Paint of House on 18/03/2016 - 17:36

    hi!,I love your writing so so much! share we keep
    in touch extra approximately your article on AOL?
    I need an expert on this house to resolve my problem.
    Maybe that is you! Having a look forward to look you.

  1. horoscope

Skriv et svar

