tadaaaa

Gulvet er malet og så er det bare at vente de 3 dage, det tager malingen at tørre, før vi kan flytte tingene ind, men farven den er ikke til at tagef fejl af – eller dvs. det kommer lidt an på lyset, men lige meget hvad er den……………..:

AWESOMELY AWESOME!!!!!!

Som altid har jeg været forbi min lokale malingspusher og købe maling og fik den tonet i denne AWESOME mintgrønne farve. Jeg ved jo godt, hvorfor jeg køber min maling netop her, men det er nu meget rart at blive mindet om det fra tid til anden: Min veninde skulle have noget stuk til et projekt, så jeg tog med i Røverkøb for at hjælpe med at slæbe. Af nysgerrighed spurgte jeg lidt ind til deres gulvmaling, da deres vægmaling lige har vundet bedst i test, så jeg tænkte at det koster jo ikke noget at spørge, måske kunne de alligevel et eller andet. Gulvmaling kunne kun fås i grå, sort og hvid – og de kunne ikke tone malingen, som hos min malermand. Og så havde de for øvrigt ikke det stuk min veninde ville købe, men de kunne da bestille det. Alt i alt ingen point til Røverkøb.

, , , ,

  1. #1 by Eva on 31/03/2012 - 01:42

    Jeg leder selv efter en maling i denne farve! Må jeg spørge hvad du gav for den og for hvor meget?🙂

  2. #2 by ploefff on 31/03/2012 - 20:15

    Farven hedder Frog 13 (P1803) og er af mærket Yunik. Det er slidstærk, halvblank gulvmaling og kostede vist nok 368 kr for 2,8 l. Jeg er ikke helt sikker på prisen, men det var i hvert fald under 400 kr.

  3. #3 by Andreas on 30/09/2013 - 16:04

    Det er da godt nok en hurtig farve, du har fået malet det gulv i! Holder det godt indtil videre? Og lagde du lak ovenpå, eller udelukkende maling? Hvad skal rummet i øvrigt bruges til??

    • #4 by ploefff on 30/09/2013 - 23:26

      Hej Andreas. Gulvet er “kun” malet og det holder fint i fht. afskalning, men desværre så skaller sort maling af mit skrivebord og det er ligesom at flagerne smelter ind i gulvmalingen. Jeg har også planer om at male gulvet i stuen, så der skal det have lak, men hvilken skal jeg lige undersøger lidt nærmere. Rummet er vores kontor/krearum og du kan se flere billeder af indretningen under “kontor” i menuen i højre side. På et eller andet tidspunkt skal gulvet her have et frisk lag maling og lakerers, men det bliver ikke lige foreløbigt.

  1. fod under eget formningsbord « stuen tv.
  2. historier om et værksted | stuen tv.

Skriv et svar

