møbelhumor

Danske Design By Us’ nye møbelserie hedder “Skinny Bitch” og jeg fik mig et godt grin, da jeg så det 1. bud på hvad det indebære, nemlig en lænestol med kraftig inspiration fra Chanels signatur quilt og tynde ben med knoklede knæ. Jeg synes billedet siger det hele:

Jeg må indrømme at Chanels quiltede look aldrig rigtigt har været min kop te, mestendels fordi der er en ram duft at farmor over taskerne, men jeg synes at Design By Us har gjort et rigtigt godt stykke arbejde og jeg glæder mig til at se hvad de finder på næst.

, , ,

  1. #1 by Ryan on 18/09/2012 - 17:32

    Hmm it seems like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess
    I’ll just sum it up what I had written and say, I’m thoroughly enjoying your blog.

    I as well am an aspiring blog writer but I’m still new to everything. Do you have any helpful hints for novice blog writers? I’d really appreciate it.

Skriv et svar

