dagens dont

Jeg har af og til en uventet fridag og så skal boligspykoses. Jeg har malet nogle rammer med neonfarvet spraymaling. Den mindste ramme er anden omgang, men jeg kan ikke få malingen til at blive pæn og den krakelerer stadig i hjørnerne, så nu gider jeg ikke mere. I dag kom jeg billederne tilbage i de orange rammer og det tryk, som fulgte med det nyeste Boligmagasinet, satte jeg i den gule.

Når jeg rammer billeder ind, giver jeg det et dup med limstiften for at holde papiret på plads, mens jeg får samlet rammen. Limstift er mere skånsomt og billedet kan fjernes igen – hvis altså du kun har givet det et dup og ikke hele armen.

Husk at pudse glasset på indersiden, så du ikke kommer til at stirre dig gal på det der fedtede fingeraftryk, du har overset – jeg taler af erfaring her.

Voila!

Når nu jeg var i gang, kastede jeg mig også over den lampeskærm jeg købte den anden dag. Jeg havde fundet en rigtig fin lampe i genbrugsbutikken, men den havde ingen skærm, så jeg fandt en i Ikea – det kan jo det hele, hvis du altså KUN køber ting hos dem. Skærmens hvide plastikdims, havde et fint hul i midten, som var lidt for lille til at gå fint ned over fatningen på lampen, men haha! Som om Ikea skal stoppe mig og min dolk.

Lidt Emil fra Lønneberg senere og nu passer dimsen, så skærmen kan sættes på.

Her bliver altså så fint, så fint.

, , , , , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

