juletræet

Jeg har købt et juletræ i potte. Jeg ved ikke hvorfor, men det er pilskævt, så jeg har købt en fin potte i Ikea, så jeg kan plante det om.

I forgunden ligger der potteskår, de skal i bunden af potten, så der skabes et dræn. Det hæver planten så den har mindre risiko for at drunke, hvis man giver den for meget vand.

Så var det af med bleen og over i den fine nye potte med træet, så jeg kunne komme til at rette det lidt op.

Træet har stået i en pose, så det skal lige have lov at stå, så grenene kan falde ned på plads, men så skal der også pyntes.

, , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

