Jeg kunne ikke nære mig

På dba.dk fandt jeg et kit til 950 kr og slog til og i fredags tog jeg mit første karbad lige midt i stuen. Bassinet kom med en pumpe til at puste det op med og en pumpe til at tømme vandet ud igen. Jeg måtte en tur i Silvan og købe haveslange og 2 dimser (jeg bruger lige meget teknisk sprog her) til at forbinde slangen med bruserens blandingsbatteri.

Og så var det bare at tænde stearinlys, brygge en kande te og sætte en dvd på.

, ,

  1. #1 by noerrebro on 16/11/2011 - 13:13

    Hvor er det bare fedt! Og det ser jo dejligt ud

  2. #2 by Camilla Dræger on 24/11/2011 - 20:57

    Sådan et fødte jeg min søn i, hjemme i stuen…

  3. #3 by ploefff on 26/11/2011 - 01:34

    Jeg er nu hverken gravid eller har planer om at blive det, men himmelsk var det at ligge og slappe af i det varme vand🙂

  4. #4 by spabad on 12/12/2011 - 17:51

    Et lille tip
    Huske lige at kortrollerer om nu gulvet kan holde til vægten
    1 l. vand = 1 KG + personvægt.
    Har før set skader på etageadskildelse på grund at installeret (permanent) spabad.

    • #5 by ploefff on 14/12/2011 - 01:17

      God pointe, du har absolut ret! I mit tilfælde “sparer” jeg nogle kilo, fordi karet er oppusteligt frem for solidt. Jeg skal da gerne afsløre at der blev holdt strengt øje med om der skete noget mens karret blev fyldt og også lyttet efter det mindste knirk fra gulvet. Ydermere sparer jeg også lidt kilo på etageadskillelsen ved at mine skabe og reoler er hængt op på bærende vægge og dermed ikke vejer på gulvet.

  5. #6 by Nicolai on 14/11/2012 - 12:23

    Hej Ploeff…. Ved det er lang tid siden du skrev din artikel omkring dit oppustelige spabad, men hvis du læser dette, kunne jeg så få dig til at skrive mærket på netop det spabad som du har købt og taget billed af. Syntes de andre ser en kende kedelige ud:)

    Mvh.
    Nicolai

  6. #7 by ploefff on 14/11/2012 - 14:26

    Hej Nicolai. Karret er ikke et spa, da de er betydeligt dyrere, men det som kaldes et fødekar. Mærket hedder la Bassine. Du kan læse mere om det her: http://www.madeinwater.com/. Lad dig ikke afskrække af alle de gravide damer😉

Skriv et svar

