en liste så lang

Det kan være farligt, når man sådan først begynder at skrive ned, hvor mange projekter, der er gang i, men jeg gjorde det alligevel:

Først en af de kedelige. Kassen om ventilationen i badeværelset er egentlig færdig, men mangler lige at blive spartlet, det sidste lag maling og at få renset maling af fliserne. Det er et af de projekter, som er trælse, fordi det ikke er noget, som er i stykker, men bare mangler finish.

Skænken mangler stadig det sidste lag maling og at få låger på. Bamsen som står ovenpå skænken skal males i regnbuepastelfarver og dukkelampen mangler at få tøj. Rotteburet skal males og have hjul på, så det ligner en “radio flyer.”

Så er der bunken af billeder som skal hænges op over skænken. 2 stole, der skal males.

Bogkassen er malet og mangler at blive hængt op på væggen. Dvd’er som arkiveres og en orkidé som skal op og hænge.

Jeg har udhulet en bog, som jeg vil lave en lampe af, der skal stå i bogkassen, når den er hængt op på væggen. Endnu en bog som skal udhules og bjælder, der skal blive til indmad i en julekugle til træet.

Jeg har været på storskraldstur og fundet 2 fine metallampeskærme. De skal vaskes, primes og males mintgrønne. Jeg har købt noget orange stofledning -TIP 3m for 50kr i Silvan! Det koster normalt fra 150 kr. og op.

Så er der også den stadigt voksende bunke af sytøj, som jeg skal i gennem. Du ser bla. en vinterfrakke, et betræk til sengen, sovemaske og strikketøj.

Det værste ved at lave denne illustrerede liste er, at jeg har fået øje på endnu flere projekter. Det er sjovt som ens hjem ser ganske anderledes ud gennem en kameralinse.

,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

