haha badekar!!

Det har nok lidt lange udsigter med det der badekar, men det har jo aldrig stoppet mig. Man kan nemlig få sammenklappelige badekar:

Jeg indrømmer at det måske er lige lidt for intermistisk, men det er det eller en spa, hvis det skal kunne pakkes væk og hele pointen er jo, at jeg ikke har så meget plads, så sådan et boblebad tvivler jeg på, at jeg kan få plads til på stuegulvet.

Troede jeg! Men se så findes der oppustelige fødekar, som har en lidt mere passende størrelse.

Det ser da hyggeligt ud! Og så er der den jeg kalder gummibåden:

Den er lidt længere fordi der er plads til at far skal kunne være med i karret under fødslen, men jeg tænker at det giver mulighed for at slippe for “knæ eller overkrop” dilemmaet.

Se så kommer turen til prisen og de er altså  ikke helt billige. Selve bassinet starter på omkring 800 kr, men lad os nu være ærlige: der er vist ikke mange som gider først puste karret op, så fylde det spand for spand for derefter at tømme det igen, når nu man kan få en pumpe til puste op, slange til at fylde og pumpe til at tømme igen. Dog bliver det så lidt dyrere.

Jeg tror lige at jeg tænker over det igen.

, , ,

  1. #1 by noerrebro on 08/11/2011 - 18:03

    Ja🙂 Nok lidt for besværligt… Hm… må nok vente til, jeg engang får et kæmpe hus, hvor der er plads til et kæmpe badekar

  2. #2 by Onkel Anne on 10/11/2011 - 18:29

    Jeg er altså lidt vild med det blå i toppen. Men behøver ham manden følge med i købet?

  3. #3 by ploefff on 10/11/2011 - 21:54

    Ja, det er et ergonomisk sædeagregat, men du kan selvfølgelig lade være at puste ham op😛

Skriv et svar

