hjemme hos…min veninde

Jeg har været på besøg hos min veninde med mit kamera. Hun bygger selv ligesom jeg og vores shoppeture går da også langt oftere til Silvan og Bauhaus end Støget. Jeg kan rigtigt godt lide hendes maskuline stil i sit materiale valg som de rå, sandspartlede vægge og mørke farver på loft og gulv, der samtidigt balanceres ud ud med feminine detaljer som blødt skind og pink detaljer.

Farmor hjørnet komplet med frynset lampe og rokokostol.

En moderne fortolkning af den brølende kronhjort, samt en lille detalje i at samme tapet er brugt som bagbeklædning på kontakten, som loftet.

Læsehjørne med egostol til at fordybe sig i en god krimi.

Spisestue/soveværelse. Ved at bygge et enormt skab har min veninde delt rummet i 2, hvor skabet fungerer som væg og går fra gulv  til loft. Spisestuen har ikke noget vindue, hvilket giver en hyggelig hulestemning og meget intim spiseoplevelse.

Siden af skabet er monteret på hænglser og fungerer som dør, til at lukke soveværelset af for nysgerrige blikke. Megasmart og klart min yndlingsdetalje i hendes hjem.

, , , ,

  1. #1 by Onkel Anne on 29/10/2011 - 14:46

    Wow hvor er det super cool! Elsker kronhjorten. Men mangler det grædende barn?😉

  2. #2 by ploefff on 29/10/2011 - 21:59

    jeg skal hermed sende forslaget videre🙂

Skriv et svar

