en ven til Mr. P

Så har far har været på besøg igen og vi har boret, loddet og banket. I sommers købte jeg en dukke på loppemarked med en idé om at forvandle den til en lampe og nu har jeg også nået at været en tur forbi Brinck Elektronik og shoppe en kontakt og en pære.

Så nu har mr P. fået sig en ny ven. Tip!! Hos Brinck koster de store glødepærer til Muutos E27 kun 89,- De koster normalt 100,-

, ,

  1. #1 by Emma on 20/10/2011 - 12:25

    Haha, det er virkelig kreativt, må jeg sige – flot!

  2. #2 by Carina on 27/10/2011 - 09:57

    Fuck hvor er den fed!

    • #3 by ploefff on 02/12/2011 - 13:15

      Der kan man bare se, hvor uvant jeg er til at få komplimenter. Jeg gik helt i flovmand og stod og gemte mig i skægget af bar’ befippelse, men jeg er rigtig glad for at du kan lide lampen. Jeg er nemlig igang med at forsøge at banke et firma op og stå, hvor jeg kan sælge de lamper jeg laver og “lille hjælper” her er en af prototyperne til sortimentet.

  3. #4 by May Marisa on 08/02/2014 - 06:06

    Det er altså lidt pudsigt!
    Jeg har købt en dukke, da jeg også kom på idéen med at lave en lampe ud af den.
    Jeg har så ladet mig inspirere af dig – den skal da have en vippekontakt stikkende ud af navlen, det er da dét den skal!

    Jeg er nysgerrig – er det blevet til noget med firmaet, som du nævner i den sidste kommentar?

    • #5 by ploefff on 22/05/2014 - 19:27

      Nej, ikke helt endnu, men det er derfor jeg er startet på uddannelsen som produktdesigner, så jeg kunne få en lidt bedre baggrund for at starte selv, så det er work in process så at sige.

  4. #6 by Amy Johannesen on 22/02/2015 - 16:24

    Hvor er det dog en fed idé!! Jeg kender rigtig mange med god humør, der vil elske at eje en sådan dukkelampe. Spot on!!🙂 Det er da et billede, jeg må vise på min Facebookblog UMAMY med henvisning til til dig, selvfølgelig. Du har et rigtig godt øje til detaljer og en anderledes og spændende tilgang til design, Jeg elsker det🙂 Don’t stop doing what u do!

Skriv et svar

