skal du til Malmø?

Så skal du klart forbi DesignTorget:

Jeg faldt helt i svime over deres fantastiske udvalg og butikkens indretning er også vanvittig lækker.Jeg elsker disse yellow submarine teæg.

Og denne lysestage. Jeg kunne ikke helt blive enig med mig selv, om jeg kunne lide den for dens enkle design eller fordi den er gul….under alle omstændigheder brugte jeg lang tid på at vende og dreje den.

Adressen er Södra Vallgatan 3, som er en sidegade til det hovedstrøg du følger nede fra banegården, så butikken er relativ ligetil at finde.

Jeg sluttede besøget af med en elgkebab med tyttebærsyltetøj og jeg vil sige at den er mere eksotisk end god, men nu har jeg da prøvet det.

, , ,

  1. #1 by Fiffiga Systrar on 18/10/2011 - 09:13

    Designtorget är riktigt härligt att gå och botanisera i! Massor av fin inspiration och smarta/snygga prylar!

    Kram Emelie och Elin = Fiffigas Systrar

  2. #2 by noerrebro on 18/10/2011 - 09:48

    Designtorget er et super godt sted at købe julegaver…! Har altid lyst til at fylde kurven med underlige, flotte, specielle ting🙂 Måske skulle man lige smutte afsted snart igen

Skriv et svar

