et nemt fix til en kedelig stol

Det er vist på tide at holde en lille pause fra mit ellers yderst spændende “Sleipner” projekt….ok jeg har det nok som en nybagt mor, når det kommer til mit lille projekt, men det er jo også en boligblog, så hvis ikke her, hvor så?

Det er også et gør-det-selv projekt idag og ét jeg allerede har stolene til, men det må komme senere. Jeg har fundet en fin lille video fra youtuberen Style with a smile om at decoupére stole med kunstplakater.

Du må finde dig i at han er lidt fjollet, men instruktionen er rigtig god, så værsgo’

, , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

