i gangen til at ligge nøglerne på måske?

Selvom der snart ikke findes den teenager, som ikke render rundt med en Louis Vuitton bæltetaske, så har mastodonten alligevel et par tricks tilbage i ærmet.

Jeg er ikke så vild med deres produkter, men vinduesudstillingen er lige til at falde i svime over. Det er ikke nogen hemmelighed for dig, som har fulgt bloggen, at jeg er vild med dyr i indretning, så disse fuglebenshylder stod jeg længe og savlede over. Rundt om hjørnet blev jeg også nødt til at stoppe for et billede.

Jeg har set strudseæg brugt til mange lident flatterende ting, men det her synes jeg er et helt hæderligt resultat. Jeg kan sagtens forestille mig en hænge i min gang til for eksempel nøgler.

, , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

