hvad nettet gemte

Jeg sad og surfede på netttet, sådan lidt for at slå tiden ihjel, da jeg faldt over en rigtig fin webshop, der hedder Graham and Green. Faktisk var det en helt bestemt vare jeg sad og savlede over, nemlig denne blyantspidserformede blyantsholder

Jeg synes den er sååå fin, for ikke at tale om den syrede kamerablyantspidser, at jeg staks gik i gang med at købe en, men ak nej – de sender ikke til adresser uden for England….som det stopper mig, når Google er min ven!

Jeg fandt blyantsholderen hos Utility, der gerne vil sende den til mig og oven i købet til £2 mindre, så nu venter jeg spændt på posten.

Jeg havde selvfølgelig nået at pløje mig gennem deres sortiment, FØR jeg opdagede at det eneste der var at komme efter, var en lang næse. Men du skal ikke snydes for nogle af de fine ting jeg fandt.

Er du ligesom jeg brændt varm på Graham an Greens ting, så er der mulighed for at besøge deres fysiske butikker i London, skulle du en dag liiige være i nabolaget.

, , , , ,

  1. #1 by MO on 25/10/2011 - 04:48

    Tak for en velskrevet og inspirerende blog.
    Anorak sender til Danmark. Desværre er kaninsoveposen pt. udsolgt: http://www.anorakonline.co.uk/indoor-living-c8/sleeping-bags-c24/anorak-kissing-rabbits-sleeping-bag-p271

    Men de har også et picnic-tæppe med samme print:
    http://www.anorakonline.co.uk/outdoor-living-c3/picnicware-c11/anorak-kissing-rabbits-picnic-blanket-p208

    Ellers kan soveposen vist også købes her (til £4 mindre): http://www.hotelbelltent.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=26

Skriv et svar

