Søstrene Grenes 1,99 +2,30 +3,49 +….= mange penge

Jeg har været en tur forbi Søstrene Grene, du ved, bare liige for at se om der skulle være noget spændende, hvilket der var….som om det kommer som en overraskelse!

Sjældent har jeg været i en butik, der i så lynende en fart kan flå pengene op af min lomme, fordi den koster jo kun 3,90 kr!

Her er så hvad jeg ikke kunne leve uden:

notesbog 29.90, lille æske 3,90, stor æske 5,90, fødselsdagslys 4,97, cigaretetui 8,80, ramme 12,60, gavepapir 5,48, blå balje 49,90, porcelænsæske 15,90.

Jeg købte mange fine ting, men de 2 ruller gavepapir har jeg en plan for: de er den perfekte bagrund for de indramningsprojekter jeg har liggende. Planen er at sætte en farverig baggrund til billedet i stedet for den sædvanlige hvide paspartout. (5,48 for en rulle)

En anden ting jeg vil fremhæve er det røde cigaretetui med babuskadukker på. Jeg har efterhånden en “sund” samling af plastikkort fra diverse forretninger, som alle tilbyder medlemskab med et dertilhørende plastikkort. Jeg har så mange at jeg er løbet tør for plads i en almindelig pung, men så fik jeg idéen med at bruge et metalcigaretetui til at have dem i. Man kan nemlig få dem i alverdens fine farver og billeder. Jeg har skåret en engangsklud i bundens facon og limen den fast med lidt dobbeltklæbende tape, for at æsken ikke rasler så meget når den ligger i tasken.

Man skal lade være at sætte sig på sin taske, hvis etuiet skal holde formen.

 

, , ,

  1. #1 by casalicious on 05/10/2011 - 20:00

    Fantastisk idé med kortholderen!!!! Og ja hvad sker der for det – hold nu op man får dem jo kastet i nakken ALLE steder efterhånden😉
    Forresten – SUPER fin blog du har
    Hilsner Marina
    Casalicious.wordpress.com

    • #2 by ploefff on 07/10/2011 - 12:44

      Tusind tak og i lige måde, det er rart at have dig tilbage🙂

  2. #3 by web services, ppc, e-commerce, seo company, graphic design on 30/11/2011 - 16:33

    At least some bloggers can write. My thanks for this writing!

  3. #4 by weight loss on 09/12/2011 - 16:43

    Your quite correct on this piece!

Skriv et svar

