nem lille vase til sommeren sidste blomster

På min tur rundt i blogland fandt jeg bloggen Family Chic, hvor den søde Camilla Fabbri deler ud af sine idéer, som denne nemme lille vase:

Og så har hun fine billeder som enkelt forklarer hvordan du skal gøre:

Du skal bruge en lille fyrfadsstage som kan tåle vand og en ballon.

Klip mundstykket af ballonen og træk den over glasset.

Så kan du selv bestemme om åbningen skal vende op ad eller ned i glasset. Jeg kan godt lide at hullet ikke sidder lige i midten, men er skubbet ud til siden.

, , , ,

  1. #1 by Line on 19/08/2011 - 12:40

    Det er en kanon idé! Fedt du deler videre!

    • #2 by ploefff on 22/08/2011 - 17:17

      Gode idéer skal ud til folket😀 Og jeg har intet mod at nuppe en god idé, når jeg linker til ophavsmanden. Andre skal være så velkomne til det samme.

  2. #3 by Denise on 01/09/2011 - 12:18

    Virkelig genialt! Det må jeg altså også lige prøve🙂

Skriv et svar

