listig med ledninger

Så fik jeg mig ENDELIG taget sammen til at komme ned og få købt nogle ledningsclips, så den højtalerledning, der hænger og daskede overdrevent provokerende i mit køkkenvindue, kunne hamres fast over vinduet og dermed færdiggøre projekt “anlægsrelokering” efter jeg for flere uger siden flyttede mit lille anlæg fra køkkenbordet op oven på mit køkkenskab og trak ledninger så alt var på plads – på nær den sidste. Med pakken i hånden, kom jeg til at tænke på et billede jeg havde set for noget tid siden, så jeg satte mig ned for at finde flere og her er et par idéer til, hvordan du kan være listig med ledninger:

Krussedullet eller smukt ornamenteret, ledningsclips kan mere end at krybe langs fodpaneler.

Her et nærbillede af hvordan de har gjort:

Det er så vidt jeg kan lure et specielt ledningsclipssæt og fuglen er da også rigtigt fin, men med wallstickers eller små figurer du klipper ud og banker fast med sømmet i clipsen, når du fikserer ledningen, kan du selv opnå lige så fint et resultat med eller uden fugl.

Hvis alt andet fejler eller i en hurtig vending, kan den altid værdsatte gaffatape, godt piftes lidt op.

En lidt sjov detalje, er den måde almíndelige klemmer næsten bliver til kunst, med en lille snoning af ledningen.

Til vægge, som ikke sømmer sig til clips, kan fodpanelet udnyttes som hylde til ledninger, gemt væk bag et nydeligt stakit.

Og så løb jeg tør for ord for hva s…. skete der lige med det!!! Men fedt ser det ud – go spejderboy go!

, , , ,

  1. #1 by overleveren on 25/06/2011 - 09:36

    genialt – intet mindre🙂

    Tak for inspirationen.

  1. Nytårshilsner og tanker « Overleveren

Skriv et svar

