lige på trapperne

Så er det tid til lidt flere trapper og først har jeg fundet eksempler på hvor meget en klat maling kan gøre, om det så er trinene, gelænderet eller balustre:

Du kan selvfølgelig også vælge at male trappen i et mønster, som her hvor der er malet neon striber på afsats og trin. Gennemgående for de første billeder her er hvor meget, lidt farve kan gøre for en hvid trappe.

Jeg er specielt vild med den skyggevirkning de har lavet på denne trappe. Jeg tror ikke at det vil virke lige så godt, hvis ikke det var for trappe 2 som forsætter efter afsatsen.

Man kan også lade trappen være og peppe væggen op, som her hvor de har sat farvekort op som et patchworktapet.

Jeg vil nødig gå på disse trapper uden gelænder, men godt ser det ud, så jeg tænkte de skulle med. Til gengæld er de 2 næste de bedste af dem alle, jeg mener hvor sejt er det med hængende trapper!

Der er et eller andet over den her trappe. Jeg kan ikke helt bestemme mig for om jeg kan lide den eller ej, men pladsbesparende er den med sine høje og smalle trin.

Lys skal der til og hvorfor ikke gå amok med lysende kloder hele vejen til toppen.

Intet trappeindlæg uden en idé til opbevaring.


Og så er vi tilbage ved virkeligheden og min mangel på trappe, men som jeg plejer, har jeg også en løsning på det:

Hvis man har pladsen er den gule rigtig fin, men jeg synes at skabet herunder er finest.

Hvis du er ny kan du se de andre indlæg om trapper her og her.

, , , ,

  1. #1 by Regena on 23/05/2014 - 07:20

    lіɡee på trapperne | stuen tv.

Skriv et svar

