jeg plejede at hade søndag

Fordi søndag er dagen, hvor jeg som regel fik et familiebesøg trukket ned over hovedet, når jeg nu meget hellere ville op og lege barbie med min bedste veninde og søndag er dagen før jeg skal på arbejde igen

Jeg har med årene lært at værdsætte dagen for det den er og kan, så nu er den blevet til kulturdag.

Jeg har skrevet om den Berlinske streetartscene, men Danmark kan også. Hvis du er nysgerrig efter at vide mere, kan du jo tage til Køge og se udstillingen: “Walk this way” som er lavet i samarbejde med Kathrine Ring og Streetheart og hvis du har tid imorgen søndag d. 5. juni er entréen og turen i S-tog ganske gratis. Der er guidet omvisning kl. 14.

Har du mod på flere kulturelle oplevelser, så er AOK en stor hjælp, da du kan nøjes med at søge på datoen og derved blive præsenteret for de tilbud København har til dig idag.

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

