weekendens workout

Jeg brugte weekenden på at få ryddet op i mit tøjskab og æv for et arbejde – det var jo lige så jeg fik sved på panden. Det var sjovt nok at flå alt ud og starte forfra med at vælge hvilket tøj, som fik æren af en plads i skabet, men at få lagt det sammen, som ikke kom over spærregrænsen, kunne jeg godt have undværet.

Til gengæld var det det hele værd, for nu er det ren shopping oplevelse at vælge tøj om morgenen. Alt ligger ligetil og er dejligt overskueligt. Det kan virkelig anbefales!

Sidst skabet fik sådan en tur var i efteråret, hvor kulden havde sat ind og det var nødvendigt at finde de varme striktrøjer frem. Det var første gang i et par år jeg fik sorteret i mit tøj og det endte da også med at 3 store skraldesække til genbrugsbutikken og 1 til skraldespanden. Og husk nu: hvis du ikke vil ses i det, så kan det heller ikke sælges, men pænt tøj som du er blevet træt af, for stor eller lille til er en god investering i din selvtilfredshedsfølelse, når du donerer det til velgørenhed.

 

, , ,

  1. man må have humor | stuen tv.

Skriv et svar

