på besøg hos LonnAnn

I dag skal vi på besøg hos LonnAnn i Texas. Jeg var faktisk lidt overrasket over hvor godt jeg kunne lide hendes stil, men der er noget genkendeligt over de rene linjer i hendes indretning, som taler til min forkærlighed for den stramhed som nordisk design står for.

Læg mærke til hvordan en simpel guirlande fuldender sengen, ved at give et indtryk af et hovedgærde. Jeg er også meget begejstret for den lille væg, som deler soveværelset fra klædeskabet.

Hvem drømmer ikke om sådan et walk-in closet?

En anden detalje som jeg synes fortjener ekstra opmærksomhed er hendes skænk. Her har hun taget en gammel ornamenteret skænk og malet den en lysende orange. Jeg kan virkelig godt lide, når to stile sættes i kontrast til hinanden for at resultere i at de fremhæver hinanden.

Noget som ofte kan genere øjet er de gadgets vi ikke kan leve uden, men som roder i øjet. Her har LonnAnn valgt at løse problemet, på samme måde som far holder orden på værktøjstavlen, ved at male deres plads på væggen og ved at male hovedtelefonerne, fremfor “bare” at tegne rundt om dem, kamufleres de på bedste vis og giver samtidig en 3D effekt til dekorationen.

Der er et eller andet beroligende over det simple badeværelse, der alligevel har nogle fantastiske detaljer, som den lille indbyggede hylde i badet.

Og så er jeg altså lidt forgabt i denne håndvask med hylde og plads til en lille blomst. Jeg har aldrig set sådan en før, men den er bare så charmerende.

, ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

