porcelænsmaling for begyndere

Jeg så disse tallerkener og blev helt forelsket, men tænkte samtidigt at sådan nogle, må jeg da selv kunne lave. I Panduro Hobbykataloget  havde de  penne til at male på porcelæn til 44 kr. Nu er jeg den stolte ejer af en sort pen med tynd streg og skal jeg bare bestemme mig for hvad jeg skal male på.

En anden ide som du nemt kan kopiere er disse sde tekrus.

Og hvis du føler dig som en hel professionel, så værsgo at gå i gang.

, , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

