trist stilhed på bloggen oveni forårets komme

Der har været stille her på bloggen et stykke tid af den grund, at jeg desværre over et par dage, mistede 2 af mine søde, dejlige og elskede kæledyr, hvilket faldt lige oveni min afrejse til Berlin, så der har været stress på af den triste slags.

Her i Berlin, er der det mest fantastiske vejr med 24 grader i skyggen, så ovenpå et par dages rekreation – og masser af dejlig mad – har det hjulpet gevaldigt på humøret. Når solen brager ned, som jeg lader mig fortælle at den også gør derhjemme, fylder det de fleste med trangen til at komme ud og nyde det gode vejr, mens vi har det. Med solskinnet i tankerne, har jeg en rigtig godt ide til altanfolket: vertikale haver:

Til os, der må nøjes med en vindueskarm, kan vi jo kaste os ud i en have i miniature udgave. Her er græs plantet i æggeskaller, men for et hurtigt resultat, kan du jo plante karse i stedet for, så er der ogs drys til æggemaden.

, , , , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

