blomster igen igen

Det må være foråret, som gør mig blomsterkulret nu, hvor den lange vinter endelig har sluppet grebet i mig. I hvert fald kunne jeg ikke nære mig, da jeg gik igennem parken og snuppede et par blomster og lidt grønt med hjem.

Lad foråret springe ud på skærmen og download blomsterne som wallpaper her

Da jeg kom ud af parken gik det op for mig, at jeg ikke har nogen vaser, der er små nok til sådan en lille buket. Jeg kom i tanke om, at jeg på vejen ud havde set en Gajolshotflaske ligge og flyde på jorden og sådan en lille en, har lige den rette størrelse til formålet, så jeg holdt godt øje, men den var ej at finde.

Til sidst var der gevinst og hele 2 flasker at vælge imellem: en mini JægerMeister eller en Ingefærbrød duftolie (spørg mig ikke hvad det er). Jeg valgte den sidste, fordi den havde den største åbning.

Hjemme fandt jeg mine nye, lilla og meget fine gummihandsker frem og vaskede flasken, fjernede mærkaten og til sidst limen, som sad tilbage med lidt sprit. Flasken er så lille at flaskerenseren er skrumpet til en vatpind, for at komme skidtet til livs.

Nu troner en smuk, lille buket herhjemme på emhætten og bringer foråret indenfor.


, , , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

