jeg er forelsket!

Jeg har længe savlet over udstoppede dyr og specielt et udstoppet elghoved, men også erkendt, at så skal jeg nok også bruge et noget større sted at bo, så drømmen er skruet ned til et rensdyrhoved eller bare gevir.

Så surfede jeg lidt på nettet og faldt over Moo:

Moo er en lampe lavet af polyresin, bruger 4 pærer, så hele figuren lyser op og er 75x75cm, hvilket er  fuld elgstørrelse…..tja, hvor der er vilje, er der en vej! Og den er rigeligt lang for Moo er en dyr herre til den nette pris af godt 8000 kr, så han må nøjes med at være drømmemanden lidt endnu.

Når Moo er slukket ser den sådan ud:

 

Indtil jeg får sparet sammen kunne den her måske lindre min higen:

White reno 34x 19 i porcelæn til 449 i Ilva. De har lavet en ny i polyresin til samme pris, men den synes jeg ikke er lige så fin, som den i porcelæn.

, , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

