velkommen hjem hos Mads Arlien-Søborg

Så skal du en tur på besøg hjemme hos trendeksperten Mads Arlien-Søborg i hans og kærestens lejlighed på Nørrebro i København. Du kender ham måske fra morgentv eller som skibent i Boligmagasinet. Jeg kan godt lide at se, hvordan dem som prædiker selv bor. Jeg synes det ser hyggeligt ud, men måske lidt tomt, men jeg havde nu ikke forventet andet end ultrastilede billeder fra en trendeksperts hjem.

Jeg ELSKER det malede gulv!

Bedst af alt er Mads svar på spørgsmålet:”Hvad vil du aldrig have inden for døren?”

Jeg vil ikke købe noget, der er så dyrt, at jeg er tvunget til at se på det de næste 30 år, fordi det har kostet så meget. Jeg kan godt lide god kvalitet, og at tingene kan holde i mange år, men at købe en ny sofa til 80.000 kroner eller bygge et køkken, der koster 200.000-300.000 kroner, det vil jeg aldrig gøre.

Det synes jeg er godt svaret! Men hvad med dig? Hvad vil du aldrig have inden for døren i dit hjem?

, ,

  1. #1 by Alice on 05/04/2011 - 20:51

    Rotter!😉

Skriv et svar

