mere selby

The Selby har også været på besøg hos guldsmed Lindsay Caleo og møbeldesigner Fitzhugh Karol, der bor meget anderledes end Jamie og Anthony, så læn dig tilbage og nyd en tur af deres hjem i Broklyn, New York:

Jeg synes den integrerede knivblok i bordpladen er en genial løsning og supersmuk!

Se hele turen på Selby’s hjemmeside her

, , , ,

  1. #1 by Brugskunst og gaver on 24/03/2011 - 07:25

    Jeg kom tilfældigt forbi din blog men billederne fra The Selby gør at jeg kommer tilbage, for jeg er også helt vild med dine kommentarer. Det der fanger mig i billederne er den sikre men varme stil. Der er ikke for meget minimalisme over det,- som jeg ofte synes gør boliger upersonlige og kedelige.
    Jeg kigger med….

  1. soveværelse/kontor er yt, entré/kontor er in « stuen tv.

Skriv et svar

