dyr(e) hjem

For folk med kæledyr kan disses tilbehør godt tage overhånd i indretningen, så her er nogle idéer til hvordan dine dyr og dig kan bo med stil.

Hvis du synes at det er for stort et projekt at gå  i gang med at bygge møbler, er her et Ikea hack til at gemme kattebakken væk i. Ved at montere en kattelem i enden på et IKEA PS skab er kattetoilettet gemt stilfuldt af vejen.

Jeg har selv haft gang i sav og skruer her i weekenden, da jeg opdagede at nogen havde smidt et par brædder til storskrald. En times arbejde og rotterne har nu et trappegemmested med plads til forfriskning. Jeg har ikke pudset træet til og malet, så rotterne også kan bruge deres nye legetøj til at slibe tænder på, når de gnaver i træet.

Uglen sidder stadig og holder øje med situationen.

, , , ,

  1. #1 by Dyr on 25/03/2011 - 14:46

    Det er godt nok nogle fede designer hjem til dyr, det viser bare hvor fedt det egentlig kan være at have dyr, når man samtidig gør noget ud at designet og ikke bare vælger standard løsnignen for sit dyr.

    • #2 by ploefff on 28/03/2011 - 02:56

      Når nu jeg går op i, hvordan jeg indretter mig, så er det så ærgeligt at skulle trækkes med de “sjove designs” de har i dyrehandlen. Det er slet ikke så svært, når bare man har lidt grundidéer og så finde på derfra.

Skriv et svar

