der er noget luften…

På vej hjem gennem parken den anden dag så jeg de første vintergækker. Solen skinnede og det var en dejlig dag.

Da jeg kom hjem lagde jeg mærke til hvor trist min hoveddør så ud, så jeg fik lyst til at pynte den lidt. Der er ikke så meget lys i opgangen så frisk grønt holder ikke så længe, men med indlægget om plasticblomster i tankerne, fandt jeg dette billede frem:Kransen er lavet af grene og dekoreret med kunstige kirsebærgrene og gæslinger. Jeg har lavet en krans af hængebirk. Efter vinterens vinde taber træerne nogle af de tynde grene, som nemt kan snos til en krans, men gør det når du tager grenene med ind for hvis de får lov at ligge i varmen bliver de stive og kan ikke snos så pænt – skulle det være sket alligevel, kan du lægge grenene i vand natten over, så er de til at arbejde med igen.

, , , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

