the selby

Todd Selby er en portræt-, interiør- og modefotograf, samt illustrator, der med sit project:”The Selby” giver os et indblik i kreative menneskers personlige rum med en kunstners øje for detaljer.

Her er vi på besøg hos fotografen Jamie Isaia og modedesigner Anthony Malat. Deres hjem er proppet med nips og jeg kan lige forestille mig, hvor mange timer man skulle bruge for at se det hele, på trods af lejlighedens størrelse. Jeg er dybt imponeret over folk, der bor som parret her. Mit samlergen jubler og presser på for at få lov at skabe et tilsvarende hjem med nips galore.

Hvis du har lyst til at se flere billeder fra parrets hjem, kan du klikke her

, , , , ,

  1. #1 by Brugskunst og gaver on 19/03/2011 - 05:14

    Det er dog det vildeste jeg længe har set. Jeg kan ikke helt beslutte mig for om jeg synes det er vildt fedt, eller lidt for meget. Samlet set tror jeg det er lidt for meget, men jeg elsker flere detaljer. Min favorit er klart den gule mormor lænestol med det hvide hæklede stykke over (billede 2 tror jeg ) den er for fed.
    Glæder mig til at se mere.
    Trine

  2. #2 by Sisse-Sofie on 06/06/2012 - 02:06

    åh men altså forestil dig en rengøring!

Skriv et svar

