Ikea family live

Det nyeste ikea family blad er udkommet og der var et par idéer jeg gerne ville dele med dig. Det er egentlig simpelt nok, men designer for Ikea Nike Karlsson har designet en sofa, som desværre ikke er sat i produktion, men derfor kan vi jo godt låne den flotte idé:

Den hvide sofa har fået røde ben. Det er fantastisk enkelt, men tager en sofa fra almindelig til ekstraordinær. Og så er det en nem måde at opdaterer sin sofas udseende.

Der var også en rigtig god løsning på opbevaring af sytråd. Lauras far havde skåret en ugle ud i krydsfinér og givet den søm på maven istedet for fjer, hvor spolerne kan hænge. Jeg søgte på nettet for at se om jeg kunne finde billedet digitalt og faldt over denne side:

Det er Ikea familys blog, hvor du kan læse nye og gamle artikler fra bladet + det løse. Jeg vidste ikke den eksisterede, med jeg har en mistanke om at det er fordi den er ny, den er nemlig kun på engelsk og “beta” indgår i titlen, så måske ikke den kommer på dansk på et tidspunk. Klik på billedet for at gå på opdagelse på siden.

, , , , , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

