it don’t mean a thing if it ain’t got that swing!

Mit bedste minde fra mine barndoms sommerferier hos mormor og morfar, er at sidde på gyngen under det store kirsebærtræ og jeg brugte timer med at gynge. Da jeg blev ældre opdagede jeg at der var mennesker, som havde gynger INDEN FOR!

Det vil jeg også have og så gik jagten ellers ind.

Jeg bor desværre i et byggeri, hvor lofterne ikke kan bære en gynge, så jeg måtte lige gentænke min idé og så jeg den….vidunderlig, svævende og til ½ pris….HAPS!

Nu står der en havestol i plastikflet i min stue og den er helt fantastisk. Jeg elsker at sidde og rokke frem og tilbage – cirkler gør mig søsyg. Jeg kan se tv den ene vej og dreje rundt og tale med gæster, som sidder i sofaen, den anden vej. Jeg kan læse mine boligmagasiner, som jeg opbevarer i kasserne under stolen eller sidde med min computer og surfe på nettet, med en kop dampende te.

Jeg er meget glad for min stol.

Jeg var single, da jeg købte den, så måske er det på tide at udvide. Jeg er sikker på, at jeg kan overtale musikermand til at flette fingre i sådan et pragteksemplar:

,

  1. #1 by Michael on 02/07/2013 - 20:45

    Fin flet-hængestol du har. Ved du, hvor man kan købe en sådan?

  2. #2 by ploefff on 17/07/2013 - 10:56

    Hej Michael. Min fletstol er købt i Idemøbler, men jeg vil ikke anbefale den for rammen er indtil videre knækket 2 steder😦 Det er en kopi af Nanna Ditzels Ægget fra 1957.

Skriv et svar

