flere trapper

Jeg har fundet flere fine trapper til dig, for jeg drømmer stadig om en – snirklet, farverig eller i naturtræ.

Det er en fin og farvestrålende trappe og helt fantastisk i de hvide omgivelser. Den ville stå sig rigtigt godt i de mange farveløse danske hjem og er ikke så stor en opgave at gå igang med, hvis du vil forvandle din egen trappe til en regnbue.

En alternativ løsning på en almindelig repos er trekantformede trin i stedet for det ekstra store trin, hvor trappen kan forsætte fra en anden side. Det giver et et indtryk af trappe, selvom den er gemt bag en væg.

Denne trappe har jeg skrevet om før, men jeg fandt et rigtigt godt billede, som bedre viser hvor godt pladsen er udnyttet.
Det jeg synes er superfede ved denne trappe, er at den ser helt surrealistesk ud, men når du kigger på den et øjeblik, vil du opdage at trappen er ganske almindelig og effekten er opnået med maling. Jeg synes det er virkelig godt tænkt.Denne trappe er ikke videre speciel, men dens enkelthed er utrolig fin. 

De fleste kender historien om de 3 bukkebruse. En historie, der har givet mange børn mareridt om monstre, som bor under sengen eller trappen. Jeg så dette billede og blev helt forelsket i humoren bag. Idéen leder tankerne hen på de små bukler, som bor i Peddersens hus sammen med ham og Findus og der er jo ingen grund til de ikke kunne bo under trappen. De er i hvert fald noget hyggeligere end en trold, som vil spise dig!

, , , ,

  1. lige på trapperne « stuen tv.

Skriv et svar

