hvad døren gemte

Her er et indlæg med billeder, man ikke ser så tit: rod. Det er ikke strømlinet, men vi har det alle – ting som ikke er helt så skønne at se på, men nødvendigt for at leve.

Jeg synes at jeg har fundet en meget god løsning, men kan du gætte hvad som gemmer sig bag døren?

Mine skabe er hængt op på væggen. De sidder ikke helt op i hjørnet, så jeg har lidt plads bag døren, som jeg har forsøgt at udnytte mest mulig. Mit vasketøj bor, som mange andres, i en Ikeapose. Den sidder ovenpå mine rotters “sengetøj” bag døren, sammen med vaskemidlerne.

Når man som jeg, deler lejlighed med én, som er “fremmed” er det rart med en badekåbe, når man skal på badeværelset, så jeg købte knager til at hænge på døren, så badekåben er lige til at komme til om morgenen.

Mine skabe har et lille hul i toppen, så jeg har købt en S-krog til at give ekstra opbevaring, som jeg bruger til at hænge min computertaske på.

Pakken havde 3 knager og de kan jo ikke bare hænge der og blomstre. Stille og roligt er hjørnet vokset til at blive en rigtig god “landingsbane” når jeg kommer hjem. I entréen kommer jakken på knagen, sko bag døren og nøgler i skålen og så ind på stueværelsett, hvor tasken ryger op på knagen, så den ikke ligger og roder på gulvet.

På stikkontakten hænger en pose til kvitteringer og post, som skal i mapper eller regninger, der skal betales. I stikkontakten sidder min oplader klar til at assistere en træt telefon, som kan finde hvile i posen, mens den lader og dørhåndtaget passer på de halskæder, jeg bruger mest.

, , , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

