jeg fandt en ting på vejen, en lille ensom en

Jeg fandt en krøllet cykelkurv i trådnet på vej hjem. Bøjlen var brækket af og hanken manglede, men fra den cykelkurv jeg har for på min cykel, ved jeg at trådnettet relativt nemt kan rettes ud, så jeg samlede den op.

Med lidt fingerarbejde fik jeg kurven rettet ud, så den blev næsten som ny.

Jeg improviserede et sprøjtelokale i porten med et par sorte plastiksække, så jeg kunne give kurven 2 lag turkis sprøjtemaling.

Bøjlen manglede jo, så jeg har sat kurven fast med strips. I bagklogskabens lys skulle jeg nok have trådet kurven modsat, så de sorte tapper fra stripsne kom til at sidde på undersiden, men jeg var næsten færdig da jeg så det, så nu sidder de inde i kurven. Så manglede jeg bare at klippe det overskydende stykke af strippen af for at blive færdig. 

Så fin blev min cykel med kurv som matcher min blå ringe klokke.

, ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

