“børneværelser”

Jeg har 2 søde kælerotter, Charley og Alfons Åberg. De har deres bur i 2 etager, men når jeg er hjemme åbner jeg buret, så de kan tusse rundt og gå på opdagelse. Rotter skal gerne have mørke steder at trække sig tilbage til, så jeg sørger for at de har gemmesteder rundt omkring – mest for at have min bogreol for mig selv.

De skal selvfølgelig bo med stil, så jeg lavede rækkehuse til dem af æskerne fra mine Muuto lamper og har foret dem med stykker af et fleecetæppe fra Ikea til en 10’er.

Alfons Åberg – den stolte boligejer.

, , ,

  1. dyr i indretningen « stuen tv.

Skriv et svar

