for meget?

Jeg så denne tvskjuler ovre på Apartment theraphy og til at starte med synes jeg at det måske liiige var at gå over bord og kunne ikke lade være med at tænke på “skjuler” afsnittet af Langt fra Las Vegas, hvor en komfurskjuler udvikler sig til en skjulerskjuler.

Men så tænkte jeg lidt mere over det og må tilstå, at jeg ikke synes, at det er en dårlig idé at dække sit tv til. I gamle dage boede det i sit eget lille skab og i dag fjernsyn er efterhånden så tynde, at det ikke ser fjollet ud at dække det til, i stedet for at have et slukket tv til at stirre ud i rummet med sit sorte øje.

Jeg synes dog stadig, at tvskjuleren på billedet er lige sippet nok til min smag, men jeg har da set mange fine løsninger, hvor fjernesynet er bygget ind i skabe. Hjemme hos mig er tv’et sjældent slukket når jeg er hjemme. Jeg synes det er hyggeligt med lidt baggrundsstøj og når jeg har gæster spreder en pejsedvd hygge med de knitrende flammer.

, , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

