Jason Neufelds boghylde

Når nu bladene er ordnet, skal bøgerne også have en tur. Jeg er rigtig glad for mine bogkasser. De står ved siden af hinanden, så bøgerne fylder i længden og ikke i højden. Visuelt giver det mere plads, fordi det syner højere til loftet end der i virkkeligheden er.

Hvis man ikke er til bogkasser, er disse bogreoler også en rigtig god idé. Enkle at lave og lette i deres indtryk som de svæver over gulvet og holder god orden på din bogsamling.

Jason deler endda lagt sine skitser med os, så du kan lave din egne af lister, dyvler, skruer og tynde plader.

, ,

  1. #1 by Andreas on 23/03/2011 - 13:31

    Rigtig fed ide.

    Lige noget jeg kan bruge her i min lejlighed.

    Tak for tippet og en god blog, som nu er røget i feed maskineriet🙂

    • #2 by ploefff on 23/03/2011 - 20:05

      Velbekomme og tak for din søde kommentar🙂

  2. #3 by Mogens Rasmussen on 12/01/2014 - 11:23

    Hej.
    Rigtigt fedt ide. Materialer er ikke tydelig at læse. Må jeg bede om mere tydelig at læse materialer, da jeg er interesseret i at lave det.

    Vh Mogens

    • #4 by ploefff on 30/01/2014 - 21:28

      Hej Mogens

      Det er et projekt jeg har fundet på bloggen Apartment Therapy. Der stod ikke noget om at materialer, men så vidt jeg kan se så er det nogle lister og krydsfínersplader. Jeg håber det hjælper lidt.
      Vh Karen

Skriv et svar

