stuetræer

I februars udgave af Boligliv er der en boligreportage med folkeskolelærer Karen Wolf under overskriften “Det skal være sjovt”, hvilket er lige efter mit hoved. En detalje på et billede fra hendes stue, som fangede mit øje, hendes stuetræ:

Det er 2. gang jeg ser sådan et træ. 1. gang var ved en shoppetur i Monsoon, hvor jeg blev helt mundlam over dette superfine, stribede træ:

Så vidt jeg kan se er træet lavet i sektioner og så samlet. Jeg er helt vild med at de har viklet selv de små kviste med garnet og det er detaljen, der gør træet til at dø over.

Har du ikke mod på et helt træ kan du jo starte med 1 gren eller 2 i en vase.

, ,

  1. sig det med ståltråd « stuen tv.

Skriv et svar

