arvestykket der samlede støv

De første 14 somre af mit liv blev tilbragt ombord på en båd. Det er efterhånden en del år siden og båden er for længst solgt, men et søkort over det hjemlige farvand, med min fars navigationsskriblerier, fik jeg lov at beholde. Kortet er alle mine sommerferieminder samlet i et stykke papir, men har været forvist til et paprør i et støvet hjørne, fordi jeg ikke har haft en god idé til, hvordan det skulle monteres, da kortets maritime stil clasher fuldstændigt med min indretning, men man smider jo ikke minder ud. Så gav en house tour på Apartment Theraphy mig svaret. I Scotts nye lejlighed hænger et kort på væggen, som er delt op i et net af billedrammer.

Ved at dele kortet op på den måde kan jeg give det et strammere look, så kortets maritime udtryk dæmpes lidt. Kombineret med rødt farvefilter som “glas” og kortet er sikret en plads i min gang.

, , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

